Begroting 2019

Programma 2: Sociaal domein

Prestatie indicatoren

Nr.

Omschrijving

Realisatie

Streefwaarden

2016

2017

2018

2019

2020

2021

2022

1

Waardering algehele persoonlijke gezondheid

7,7

7,8

7,9

2

Tevredenheid aanbod gezondheidsvoorzieningen in nabije omgeving (percentage)

88,0

89,0

89,0

3

Percentage mensen dat (zeer) tevreden is over welzijnsvoorzieningen

69,0

70,0

71,0

4

Oordeel burger over ondersteuning sociale teams

7,5

0,0

7,5

7,5

7,5

Toelichting

Nr. 1

In 2017 heeft een 0-meting plaatsgevonden. De Burgerpeiling wordt iedere twee jaar uitgevoerd.

Nr. 2

In 2017 heeft een nulmeting plaatsgevonden. De Burgerpeiling wordt iedere twee jaar uitgevoerd.

Nr. 3

In 2017 heeft een nulmeting plaatsgevonden. De Burgerpeiling wordt iedere twee jaar uitgevoerd.

Nr. 4

Eind 2015 heeft een nulmeting van het cliëntervaringsonderzoek plaatsgevonden. Deze is in 2016 herhaald en vindt vervolgens tweejaarlijks plaats.

Bronnen

Nr. 1

Burgerpeiling/GMSD (www.waarstaatjegemeente.nl).

Nr. 2

Burgerpeiling (www.waarstaatjegemeente.nl).

Nr. 3

Burgerpeiling (www.waarstaatjegemeente.nl).

Nr. 4

Cliëntervaringsonderzoek sociale teams/CJG.

Lasten, baten en saldo

Lasten

€ 5.981

10,8 %

Baten

€ 136

0,9 %